اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

سورن پلاس و سمند پلاس عرضه خواهند شد

سورن پلاس و سمند پلاس عرضه خواهند شد
در آینده نزدیک، دو خودرو فیس لیفت سمند پلاس و سورن ELX پلاس در سبد محصولات ایران خودرو وارد می شوند.

طبق گزارش موتور ۱ ، بعد از تولید و فروش خوب خودروهای خانواده سمند در بازار داخل و خارج کشور، شرکت ایران خودرو با در نظر گرفتن سلیقه خریداران و به ویژه رانندگان نسل جوان، اقدام به طراحی دوباره و تغییر ملایم در نمای بیرونی و داخلی خودروهای سورن ELX و سمند LX EF7 کرده است.

با توجه به اطلاعات این گزارش، به زودی این دو خودرو جدید با نام های سورن ELX پلاس و سمند LX EF7 پلاس در سبد محصولات این شرکت قرار خواهند گرفت. جهت یادآوری، قبل از عرضه نهایی این دو محصول نسبتا جدید در بازار داخل، کلینیک این محصولات با دعوت از خریداران و متخصصان حوزه خودرو در محل نمایشگاه های شرکت ساپکو برگزار گردیده است.

البته باز دوباره یک عده از مردم غیور در صف خرید این ماشین ها از هم سبقت میگیرن! اگر به خودتون فکر نمی کنید حداقل به بچه های خودتون و بقیه اهمیت بدید.

شاید بخوانید: معرفی و قیمت سورن پلاس دوگانه سوز

این دو خودرو از همان موتور ۱۶۴۵ سی سی ۴ سیلندر EF7 بهره می برند که می تواند ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتن متر گشتاور تولید نماید. نیروی این موتور نیز توسط یک گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می شود. شتابگیری این دو خودرو نباید تغییر کرده باشد و احتمالا مدل سمند پلاس بتواند در ۱۲ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

پشت سمند پلاس

پشت سمند پلاس

 

سورن پلاس

سورن پلاس

 

پشت سورن پلاس

پشت سورن پلاس

زمان ارسال پست: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | ۲۲:۰۵ دسته بندی: اخبار داخلی, ایران خودرو تگ ها: , , لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.