اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

زمان آغاز گازسوز کردن رایگان خودروها

گازسوز کردن رایگان خودروها

معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، با اشاره به لیست کارخانه‌های مورد تایید برای گازسوز کردن خودروهای بنزینی گفت: ما در حال مذاکره و بررسی با هفت شرکت بزرگ هستیم و قراردهای آن نیز آماده بوده و مقرر شده تا ۲۵۰ مرکز اعلامی، در یک پروسه هماهنگی، تجهیزات لازم را از این هفت شرکت تامین نمایند.

طبق گفته قاسمی ، ۲۵۰ مرکز ذکر شده، همان هایی هستند که اسم و آدرس دقیق آنها در سایت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آورده شده ولی ممکن است که تعداد آن‌ها افزایش پیدا کند. در حال حاضر نمی‌توان درباره تعداد دقیق این جایگاه‌ها اظهار نظر نمود.

این معاون در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ضمن تاکید به اینکه اکنون استقبال از مصرف cng افزایش یافته و روزانه ۲۴.۳ میلیون مترمکعب مصرف می‌گردد، بیان داشت: میزان ثبت‌ نام‌های گازسوز کردن خودرو ۵۰ درصد نسبت به هفته گذشته افزایش پیدا کرده ولی آن رشدی که باب نظر ماست، هنوز اتفاق نیفتاده اما در کل میزان استقبال خوب بوده است.

در پاسخ به این سوال که کارهای پایانی تایید مراکز چه زمانی صورت می گیرد، قاسمی عنوان کرد: حداکثر تا دو هفته آینده، این مراکز تایید خواهند شد و اقدامات ضروری در این باره انجام می‌گردد و مردم می‌توانند به این مراکز مراجعه نمایند.

قاسمی با ذکر این‌ مورد که در شرایط فعلی هم مردم می‌توانند با هزینه خود به این مراکز مراجعه کنند، گفت: مشکل خاصی در این حوزه نیست ولی با توجه به این‌ که تجهیز مراکز انجام گرفته، احتمالا تا دو هفته آینده هم قرارداد منعقد شده و خواهیم توانست به‌ شکل رایگان، مخازن را برای مراکز تعیین شده، ارسال کرده تا فرایند کار سرعت بگیرد.

معاون مدیر عامل شرکت فرآورده‌های نفتی درباره مقدار ظرفیت انجام این پروژه بیان کرد: این مورد بستگی به میزان ظرفیت کارگاه‌ها دارد ولی می‌توان گفت که تقریبا در هر کارخانه مخزن نزدیک ۱۵ هزار تبدیل ماهیانه انجام شود؛ به عبارت بهتر در هر یک از ۷ کارخانه، امکان تبدیل ۱۵ هزار مخزن وجود داشته و قصد ما این است که این ظرفیت را تا عید به ۳۰ هزار افزایش دهیم.

لیست خودروهای دوگانه سوز در ایران

زمان ارسال پست: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۷ دسته بندی: اخبار داخلی تگ ها: , , لینک خبر
مطالب مرتبط
محمد دهقان گفت:

میگن طرح دوگانه سوز کردن رایگان وانت بار و تاکسی ها
من وانت پیکان دارم رفتم دوگانه کردم طرف با پرررویی ۸۰۰ هزارتومن ازم گرفت
بعدشم نتونستن درست تنظیمش کنن ماشینم بد کار میکنه

با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.