اخبار و مطالب
7 روز گذشته
0

رونمایی کراس اوور سایپا

رونمایی کراس اوور سایپا

در کنار جلسه امروز هیات دولت یعن چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸، از چهار محصولات جدید از جمله کراس اوور سایپا رونمایی شد. پروژه k132 و دنا پلاس توربو اتوماتیک ایران خودرو همراه با پروژه سدان و شبه شاسی بلند از مگاپلتفرم ایرانی شرکت سایپا، خودروهای معرفی شده در حاشیه نشست هیات دولت بودند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این جلسه هیات دولت در بین خبرنگاران بیان کرد: اقدامات ضروری برای پیش فروش این خودروها صروت گرفته و به زودی پیش فروش آنها در آینده نزدیک شروع خواهد شد.

رضا رحمانی گفت: ۹۰ درصد خودروهای جدید در داخل کشور ساخته شده و فقط قسمت کوچکی از قطعات آنها از خارج تامین می گردد که برنامه‌ریزی برای تولید داخلی این قطعات نیز برای امسال و سال‌های آینده انجام شده است.

از جمله امکانات کراس اوور معرفی شده می توان به فرمان برقی، نمایشگر لمسی، استارت دکمه ای، سانروف، چراغ روزتاب(دیلایت)، تهویه مطبوع برقی، باربند تزئینی، ضربه گیرهای گلگیر، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور و دوربین عقب، زیرسپرهای متفاوت از سدان رهام، تریم داخلی چرم و پارچه، سقف مشکی، رینگ آلومینیومی تراش خورده، کروز کنترل و… اشاره کرد.

شرکت خودروسازی سایپا قبل از این اعلام کرده بود که از تابستان ۱۳۹۹، تولید رسمی محصولات پلتفرم SP100 آغاز می گردد. همچنین این شرکت گفته است که در روزهای آینده، جزئیات این محصول را به صورت رسمی اعلام می کند. در حال حاضر کراس اوور سایپا فقط به صورت جزئی به هیئت دولت و رئیس جمهور معرفی شده است.

زمان ارسال پست: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | ۲۱:۳۷ دسته بندی: اخبار داخلی, سایپا تگ ها: , , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.