اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

رشد ناچیز قیمت خودروها در بازار تهران ۸ دی ۹۹

رشد ناچیز قیمت خودروها در بازار تهران 8 دی 99

قیمت خودروها در بازار پرتیراژهای ایران ‌خودرو امروز همانند سایپایی ها رشد قیمت در بازار را تجربه کردند. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که محصولات پرتیراژ ایران خودرو امروز افزایشی سه تا پنج میلیون تومانی در بازار داشته اند.

در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو خودروهایی مانند« پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار»، « سمند LX»، «سمند LX با موتور EF7»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظرخریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.

به گفته فعالان بازار خودرو نوسان اندک قیمت در بازارهای لیدر به خصوص بازار ارز و افزایش اندک قیمت دلار موجب شد تا بازار خودرو رشد قیمت را تجربه کند.

از سوی دیگر فعالان بازار خودرو معتقدند نبود تقاضا در بازار موجب شده تا بازار خودرو در رکود به سر ببرد و تغییر در قیمت نه به دلیل تقاضا که به دلیل سایر عوامل بیرونی رخ می دهد.

قیمت خودروهای پرتیراژ ایران خودرو

رصد بازار قیمت خودروها نشان دهنده آن است که ۲۰۶ تیپ دو امروز پنج میلیون افزایش قیمت نسبت به روز گذشته در بازار را تجربه کرد و با قیمت ۱۸۸ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

«پژو ۲۰۶ تیپ دو» محصول پرطرفدار خانواده که با توجه به محدوده قیمتی و اسپرت بودن آن در میان محصولات پرطرفدار این گروه قرار دارد. «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» نیز با افزایش دومیلیونی با قیمت ۲۴۸ میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

«پژو ۲۰۶ صندوقدار» دیگر محصول این خانواده نیز امروز نسبت با قیمت ۲۳۲ میلیون تومان خرید و فروش شد.

از خانواده سمند نیز «سمند LX » نیز که در روزهای اخیر ثبات قیمت در بازار داشت امروز از رشد قیمت بی نصیب نماند و رشد سه میلیونی قیمت را تجربه کرد و در بازار با محدوده قیمتی ۱۷۸ میلیون تومان قیمت خورد ؛ این خودرو با موتور EF7 نیز بدون آپشن نیز با قیمت حدود ۱۹۸ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدکه با توجه به قیمت های روز گذشته می توان گفت این خودرو نیز افزایش دو میلیونی قیمت داشته است.

از دیگر محصولات این خانواده می‌توان به «سمند سورن» اشاره کرد، این خودرو که بسیار محدود در بازار عرضه می شود . تقریبا بیشتر نمایندگی های ایران خودرو این خودرو را عرضه نمی کردند و از محدوده قیمتی آن نیز اطلاعی نداشتند اما نمایشگاه های اتومبیل امروز این خودرو با قیمت ۲۳۷ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری کردند .

خودرو هایما اس۷ که در حال حاضر پرفروش ترین خودرو مونتاژی در ایران بحساب می آید هم در محدوده قیمت ۷۰۰ میلیون تومان در نوسان است. این خودرو در میانه های مهرماه سال جاری در حدود ۱ میلیارد تومان قیمت داشت.

زمان ارسال پست: ۰۸ دی ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۳ دسته بندی: اخبار داخلی, قیمت خودرو تگ ها: لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.