اخبار و مطالب
7 روز گذشته
1

دلیل صف‌ های طولانی در بعضی جایگاه‌ های سوخت ؟

صف‌ های طولانی در بعضی جایگاه‌ های سوخت

محمد عطاپور عضو هیات مدیره اتحادیه جایگاه‌های سوخت بیان کرد: بدلیل حوادث چند روز گذشته، بعضی از جایگاه‌ های سوخت‌ با مشکل روبرو شده اند و این مسئله باعث بوجود آمدن صف‌ های دراز و طویل در جلوی جایگاه‌ ها شده است که البته امیدواریم شرایط در کمترین زمان ممکن به حالت آرام برگردد.

عضو اتحادیه جایگاه‌های سوخت در صحبت با ایسنا، ضمن تاکید بر اینکه اوضاع سوخت رسانی در وضعیت حال حاضر به دلیل حاشیه های رخ داده، دچار اختلالاتی شده است، عنوان داشت: برقراری طرح سهمیه‌ بندی و دو نرخی کردن بنزین، یک سری مشکلات برای جایگاه‌ داران به وجود آورد که باید وزارت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی راه حل هایی را برای از بین بردن این مشکل طرح نمایند.

عطاپور با ذکر این مورد که لازم بوده به مسئله‌ کارمزد، هزینه‌ های اداری و استهلاک در جایگاه‌ های سوخت توجه گردد گفت: از شرکت ملی پخش انتظار داشتیم که قبل از اعلام کردن این تصمیم با جایگاه‌ داران مشورت نماید تا تصمیمات مورد نیاز را برای درست کردن شرایط در نظر بگیریم.

وی در ادامه اظهار داشت: موضوعی وجود دارد که ما نمی‌ دانیم در شرایط فعلی برای خرید سوخت باید چه مبلغی را پرداخت کنیم و سردرگمی بسیاری برای این بخش به وجود آورده است.

 

احتمال کاهش مصرف بنزین تا ۲۰ درصد

محمد عطاپور بیان نمود: شرایط فعلی باعث شده تا یک جایگاه سوخت برای تامین بنزین سوپر خود بیشتر از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه کند ولی نظام بانکی چنین اختیاری به آنان نمی‌ دهد و باید برای همه اینگونه نگرانی ها راه حل هایی تعیین گردد.

وی گوشزد کرد که با طرح فعلی سوخت، مقدار مصرف بنزین ۲۰ درصد کم می شود، اما؛ این طرح دارای اثراتی منفی بر جایگاه‌ ها می باشد، زیرا با توجه به هزینه استهلاک جایگاه‌ ها درآمد آن ها مقرون به صرفه نبوده که باید برای این مشکل هم تدابیری اندیشه شود.

زمان ارسال پست: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۴ دسته بندی: اخبار, اخبار داخلی تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.