اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

درگ کامارو ZL1 1LE با موستانگ GT500 و چلنجر هلکت Redeye

درگ کامارو ZL1 1LE با موستانگ GT500 و چلنجر هلکت Redeye

در این مسابقه درگ دیدنی، عضلانی تازه متولد شده فورد موستانگ شلبی GT500 حاضر شده و آمده تا لحظاتی جذاب را سپری کنیم. این خودرو از نظر قدرت در بین رقبایش جایگاه دوم را دارد. با کمک موتور ۸ سیلندر ۵.۲ لیتر سوپرشارژر خود می تواند ۷۶۰ اسب بخار قدرت و ۸۴۷ نیوتن متر گشتاور تولید کند. دارای وزنی ۱۸۴۰ کیلوگرمی بوده و قیمت آن هم در آمریکا ۹۴.۲ هزار دلار تعیین شده است.

سراغ پرقدرت ترین حریف می رویم، دوج چلنجر هلکت Redeye (چشم قرمز) که به نوعی پس از خاتمه تولید برادر قویتر خود یعنی دیمون پا به عرصه تولید گذاشته است. این کوپه وحشی سنگین وزن از موتور ۸ سیلندر ۶.۲ لیتر سوپرشارژر بهره می برد که توانایی آن را دارد تا ۷۹۷ اسب بخار قدرت و ۹۵۸ نیوتن متر گشتاور تولید نماید. در ضمن در بین رقبا از همه سنگین تر بوده و وزن آن نیز ۲۰۵۳ کیلوگرم می باشد. در آمریکا دارای قیمتی ۸۹.۵ هزار دلاری می باشد.

سبک ترین و کم توان ترین شرکت کننده این درگ ، شورولت کامارو ZL1 با پکیچ ۱LE است. پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتر سوپرشارژر این کوپه عضلانی جذاب می تواند ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۸۱ نیوتن متر گشتاور را روانه چرخ های عقب کند و دارای وزنی به مقدار ۱۷۶۵ کیلوگرم می باشد. قیمت نمونه حاضر در این رقابت نیز، ۷۵.۵ هزار دلار است.

 

زمان ارسال پست: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | ۱۹:۲۹ دسته بندی: درگ تگ ها: , , , , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.