اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

مسابقه درگ ریماک نورا با پورشه تایکان توربو S و ب‌ ام‌ و M5 کامپتیشن

مسابقه درگ ریماک نورا با پورشه تایکان توربو S و ب‌ ام‌ و M5 کامپتیشن

ابرخودروی نِوِرا دومین محصول تولیدی ریماک بوده و جهش عظیمی را در پرفورمنس خودروهای الکتریکی نشان می‌دهد. این خودرو به ۴ موتور الکتریکی مجهز است که هرکدام در یکی از چرخ‌ها نصب شده و مجموعاً ۱۹۱۴ اسب بخار قدرت و ۲۳۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند. این خروجی دیوانه‌وار، نورا را به یکی از قوی‌ترین خودروهای حال حاضر دنیا تبدیل کرده است. همچنین وجود یک موتور در هر چرخ هم سیستم چهار چرخ محرک پیشرفته‌ای را فراهم کرده که قدرت را با دقت بی‌نظیری کنترل می‌کند.

پورشه تایکان توربو S یکی از سریع‌ترین سدان‌های حال حاضر دنیا است. این خودرو از دو موتور الکتریکی استفاده می‌کند که هرکدام روی یکی از محورها نصب شده و باهم ۷۶۱ اسب بخار قدرت و ۱۰۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند.

و در آخر به ب‌ام‌و M5 کامپتیشن می‌رسیم که یکی از سریع‌ترین خودروهای درون‌سوز حال حاضر دنیا محسوب می‌شود. این سوپر سدان آلمانی به یک نیروگاه ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو مجهز است که ۶۲۵ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور قدرتمند به یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک متصل شده تا نیروی خود را از طریق سیستم XDrive به هر چهارچرخ برساند.

مشخصات ریماک نورا ، پورشه تایکان توربو S و ب‌ ام‌ و M5 کامپتیشن

 

زمان ارسال پست: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰ دسته بندی: درگ تگ ها: , , , , , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.