اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

خودروهای معوق سایپا سال ۹۷ تا آخر ماه آینده تحویل داده می شوند

خودروهای معوق سایپا سال ۹۷

مجید باقری قائم‌مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش عنوان کرد: سایپا تمام خودروهای معوق سال گذشته و تعهدات مرتبط با سال ۹۷ را تا پایان مهرماه به مشتریان تحویل خواهد داد.

قائم‌مقام مدیرعامل سایپا افزود: با توجه به تکمیل و تجاری‌سازی مقدار زیادی از خودروهای دارای کسری قطعات و اجرای موفقیت‌ آمیز طرح عبور مستقیم و تولید تمام خودروهای سایپا به‌ صورت کامل، تا آخر مهر ۱۳۹۸ تمام تعهدات مربوط به سال ۹۷، تحویل داده خواهد شد.

وی گفت: خودروهای پرتیراژ قابل عرضه سایپا شامل این طرح هستند و افراد ثبت‌ نام‌ کننده خودروهای خانواده رنو، برلیانس و آریو که به دلیل بدعهدی و ترک ایران از سوی آن ها از خودروهای غیرقابل تولید هستند، در صورت مشارکت در طرح تبدیل، خودروهای تبدیلی خود را تحویل خواهند گرفت.

 

تکمیل قطعات

طبق گفته باقری در چند ماه قبل، قسمتی از محصولات خانواده پراید و تیبا به‌ دلیل کمبود تعدادی از قطعات پیشرفته، به‌ شکل ناقص تولید شده اند که این روند با تلاش مدیر سایپا در حال حاضر به صورت عادی بازگشته و باعث تسریع در تحویل خودروها شده است.

وی در ادامه گفت: شرکت سایپا به‌ دلیل جایگزینی هر یک از محصولات برند مشترک با دو یا سه خودروی قابل عرضه خود، با افزایش تعهدات در خصوص تعداد خودروهای تحویلی روبرو شد که این مورد، باعث طولانی شدن روند تحویل محصولات شد.

مجید باقری در امور فروش گفت: هم اکنون به‌ شکل همزمان، پاسخ‌ گویی به پیش‌ فروش‌های متعلق به سال ۹۷، فروش‌ فوری و فروش‌ اعتباری سال ۹۸ و همچنین اجرای طرح‌های جایگزینی محصولات خارجی را در دستور کار خود داریم که شامل حجم زیادی از محصولات قابل عرضه در رده‌های مختلف می باشد.

 

زمان ارسال پست: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۴:۱۴ دسته بندی: اخبار داخلی تگ ها: , , , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.