اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

دریافت تخفیف ۲۵۰۰ دلاری مالکان موستانگ برای خریدن شورولت کامارو !

تخفیف ۲۵۰۰ دلاری برای خریدن شورولت کامارو

به دلیل مقدار فروش کمتر شورولت کامارو نسبت به دو رقیب خود، در رده سوم پس از هموطنانش یعنی فورد موستانگ و دوج چلنجر قرار گرفته است و شرکت شورولت مجبور شده تخفیف ۲۵۰۰ دلاری شورولت کامارو را مستقیما برای صاحبان موستانگ در نظر بگیرد.
در این تخفیف شرکت مورد نظر پیشنهاد داده که مالکان فورد موستانگ می‌توانند تا پایان ماه آگوست با جایگزینی خودروی خود با شورولت کامارو از تخفیف نقدی ۲۵۰۰ دلاری استفاده نمایند. در این طرح همچنین ذکر شده که خریداران حداقل باید از ۳۰ روز قبل از خرید کامارو، مالک یک فورد موستانگ باشند.

تخفیف 2500 دلاری خریدن شورولت کامارو

با کمک هزینه مورد نظر، به عنوان مثال برای خرید نسخه‌ پایه شورولت کامارو LS، به جای پرداخت قیمت ۲۶۵۰۰ دلار می توانید ۲۴ هزار دلار هزینه کنید و از خرید خود لذت ببرید.

مشخصات مدل پایه عبارتند از: موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری مجهز به توربوشارژر با تولید ۲۷۵ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور، که با این قدرت می تواند در ۵.۷ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد. همچنین دارای وزنی ۱۵۲۱ کیلوگرمی و مصرف ترکیبی ۱۰.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می باشد.
کمپانی شورولت در نیمه اول ۲۰۱۹ تعداد ۲۴۵۱۶ دستگاه کاماروی جدید به مشتریان خودش تحویل داد. این میزان فروش نسبت به ۲۸۶۶۸ دستگاه دوج چلنجر و ۳۸۵۴۲ دستگاه فورد موستانگ فروخته شده در همین مدت زمان خیلی کمتر است.

زمان ارسال پست: ۰۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۴ دسته بندی: اخبار خارجی تگ ها: , , , , لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.