اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

تخفیف جالب جگوار به مالکان محصولات تسلا

جگوار I-Pace آی پیس

کمپانی جگوار در طرحی ویژه برای خریداران آمریکایی تا آن ها را به خرید کراس اوور الکتریکی I-Pace ترغیب نماید، تخفیف جالبی را در نظر گرفته است. این شرکت بیان کرده؛ در صورت خرید کراس اوور I-Pace توسط دارندگان محصولات مختلف تسلا، برای هر کدام از مالکان تسلا، ۳ هزار دلار تخفیف لحاظ می شود.

 

این طرح خاص جگوار، “تسخیر تسلا” (Tesla Conquest) نام گرفته است. به جز این تخفیف ۳ هزار دلاری، در این طرح شرایط جذاب دیگری هم وجود دارد. از جمله؛ یک تخفیف ۵ هزار دلاری از طرف نمایندگی های جگوار و همچنین اعتبار کمک هزینه ۷ هزار دلاری. با جمع تمام این تخفیف ها، کلا ۱۵ هزار دلار از قیمت پایه کراس اوور الکتریکی I-Pace کاهش یافته و مبلغ پرداختی مشتریان برای این خودرو به ۵۴۵۰۰ دلار می رسد.

بهتر است بدانید قیمت مدل پایه این کراس اوور در آمریکا از ۶۹۵۰۰ دلار آغاز می شود. قدرت این خودرو از ۲ موتور الکتریکی بدست می آید که می توانند مجموعا ۳۹۴ اسب بخار قدرت و ۶۹۴ نیوتن متر گشتاور تولید کنند. با این قوای محرکه، در ۴.۵ ثانیه می تواند از ۰ به ۹۷ کیلومتر بر ساعت دست یابد. همچنین با برد حرکتی ۳۸۵ کیلومتری در مدل پایه، نگرانی خاصی از بابت طی کردن مسافت های داخل شهر یا اطراف شهر وجود نخواهد داشت.

زمان ارسال پست: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۲۱:۲۳ دسته بندی: اخبار خارجی تگ ها: , , , , , لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.