اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

ایرادات کارت‌ سوخت های جدید

براساس گزارش های مردمی ، کارت‌ سوخت های جدید دارای مشکل فیزیکی هستند که این مورد مربوط به سایز چیپست‌های بکار رفته در کارت هوشمند سوخت بوده و امکان سوخت‌گیری با آن ها را غیرممکن نموده است.

یکی از اشخاصی که به گفته وی، پس از ۲.۵ ماه انتظار برای صدور کارت سوخت المثنی، در چند روز گذشته کارت خود را دریافت کرده است، گفت: “وقتی که با کارت سوخت جدید نتوانستم سوخت‌گیری کنم، اول کارکنان جایگاه‌ سوخت گفتند ایراد از رمز کارت بوده که بعد از رفتن به یکی از مراکز تغییر رمز، فهمیدم که این اشکال مربوط به چیپست کوچک تر از حد عادی آن است و در روزهای گذشته، بیشتر از ۱۰ نفر از مردم برای این مشکل به این مرکز مراجعه نمودند.”

یک نفر دیگر از اشخاصی که با این ایراد فیزیکی کارت‌ سوخت ربرو شده بود، بیان کرد: زمانی که با شرکت ملی پخش تماس گرفتم و حتی مراجعه کردم، به من گفتند که باید کارت سوخت خود را بسوزانم و دوباره درخواست کارت سوخت المثنی کنم. واقعا به چه دلیل من باید بعد از چند وقت انتظار برای صدور کارت المثنی، دوباره زمانی حداقل یک ماهه را منتظر صدور کارتی دیگر بمانم؟”

در پیگیری خبرگزاری تسنیم از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، وجود داشتن این مشکل تأیید شده و مربوط به بعضی کارت‌ سوخت های جدید است که ایراد از Reader های کارتخوان جایگاه‌ها بوده و تعدادی از نازل‌ها توانایی خواندن این چیپست‌های جدید را ندارند و باید بازتنظیم شوند.

طبق این اظهارات، اگر اشخاصی که کارت سوخت المثنی خود را طی روزهای گذشته دریافت کرده‌اند و مشکلی مانند این، در زمان سوخت‌گیری داشتند، کارت خود را در نازلی دیگر امتحان کنند. مقرر شده با پیگیری های شرکت ملی نفت، این ایراد فیزیکی کارت‌های سوخت جدید، در روزهای آینده با تنظیم دوباره کارت‌خوان‌ های نازل‌های سوخت برطرف شود. اگر مالکان این چنین کارت‌ سوخت هایی با این مشکل روبرو شدند و نمی‌توانند در هیچ نازل و جایگاهی با استفاده از کارت سوخت خود، سوختگیری کنند، به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مراجعه نمایند.

زمان ارسال پست: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | ۲۱:۵۶ دسته بندی: کارت سوخت تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.