اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

اسباب بازی بوگاتی بیبی ۲ ؛ لاکچری ۳۳ هزار دلاری !

وقتی که شما برای خرید یک ابرخودرو مبلغی میلیون دلاری پرداخت می کنید، خرید یک اسباب بازی بوگاتی ۳۳ هزار دلاری آن قدر هم به چشم نمی آید !

در آغاز سال جاری میلادی و در نمایشگاه خودروی ژنو، این خودروساز معروف فرانسوی مدل Baby II را در قالب یک مدل تولیدی که با تکنولوژی پرینت ۳ بعدی ساخته شده بود در معرض دید همگان گذاشت. مشتریان ثروتمند این شرکت هم تمام ۵۰۰ مدل قابل سفارش را فقط در عرض ۳ ماه، پیش‌ خرید نمودند. هزینه خرید این اسباب‌بازی هم از ۳۳ هزار دلار شروع می‌شود.

اسباب بازی بوگاتی بیبی ۲ در اصل یک ماکت در مقیاس ۳:۴ از مدل تاریخی تایپ ۳۵ بوده که هم کودکان و هم بزرگ‌سالان می‌توانند از آن استفاده کنند. این وسیله بازی شامل رینگ‌های آلیاژی ۸ پره کپی برابر اصل همراه با لاستیک‌های میشلین، جعبه پدال کشویی، اکسل جلو، سیستم تعلیق و مکانیسم فرمان است که دارای وزنی ۲۲۷ کیلوگرمی می باشد.

 

دو نمونه از قدرت برای این اسباب‌ بازی قابل انتخاب است:

۱. انتخاب اول، حالت کودک است که با قدرت ۱ کیلوواتی خود، سرعت ۲۰ کیلومتر بر ساعتی را ارائه می دهد.

۲. انتخاب دوم، حالت بزرگسال است که با قدرت ۴ کیلوواتی، به حداکثر سرعت ۴۵ کیلومتر بر ساعت خواهید رسید. اگر هم خواهان قدرت بیشتری باشید به وسیله “کلید سرعت”، محدودیت این خودرو برداشته شده و قدرت ۱۳ اسب بخاری را در اختیار شما قرار می دهد.

هر مدل از این خودرو با ۲ پکیج باتری جداشدنی به مشتریان تحویل داده می‌شود که نمونه استاندارد آن ظرفیت ۱.۴ کیلووات ساعتی داشته اما باتری دوم از نوع ۲.۸ کیلووات ساعتی می باشد. این خودروساز عنوان کرده که این خودرو در صورت استفاده از یک باتری بزرگ‌تر، مسافتی بیشتر از ۳۰ کیلومتری را طی خواهد کرد.

 

تجهیزات بوگاتی بیبی ۲

از تجهیزات اسباب بازی بوگاتی بیبی ۲ می‌توان به ترمزدستی، آینه عقب و کنترل از راه دور اشاره نمود. داشبورد آن هم دارای یک پلاک ویژه با شماره شاسی بوده و نشان مشهور شرکت نیز مانند مدل شیرون از ۵۰ گرم نقره خالص آماده شده است.

از Baby II سه نسخه قابل سفارش بود که نسخه اول از بدنه‌ ای کامپوزیتی استفاده می‌کند. نسخه ویسته از بدنه‌ی فیبر کربنی بهره برده و در نهایت مدل پورسانگ دارای بدنه‌ای آلومینیومی و دست‌ساز است.

 

زمان ارسال پست: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | ۲۰:۵۱ دسته بندی: اخبار خارجی تگ ها: , , , لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.