اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

اعلام آمادگی شرکت کروز برای تولید روزانه ۸۵۰۰ ایربگ

اعلام آمادگی شرکت کروز برای تولید روزانه 8500 ایربگ

شرکت بزرگ صنایع تولیدی کروز به عنوان بزرگترین تولیدکننده قطعات خودرویی در ایران، علاوه بر واحد پردازش کیسه هوا (ACU)، پارچه مخصوص آن را نیز بومی سازی کرده و به زودی به تولید انبوه خواهد رسید. همچنین در سال فعلی، تامین زیر ساخت های ۸۰ درصد از نیاز خودروسازان داخلی به ایربگ را در دستور کار خود ثبت نموده است.

مدیر گروه ایربگ شرکت صنایع تولیدی کروز در مورد داخلی سازی این بخش از خودروها نقل کرد: این سیستم از دو بخش اصلی رایانه کیسه هوا (ACU) و مدول کیسه هوا تشکیل شده که در گذشته نه چندان دور تمام آنها وارداتی بودند و شرکت کروز به تازگی توانسته روند بومی سازی این دو بخش را شروع نماید.

مجید واردی ضمن اشاره به روند بومی سازی رایانه این قطعه حیاتی بیان کرد: شرکت کروز بعد از پنج سال انجام کار تحقیقاتی، انجام آزمایش های زیاد و سرمایه گذاری چشمگیر، بدون کمک از آن سوی مرزها و با کمک دانش و توانمندی مهندسان ایرانی، موفق به تولید آن شده است. این روند بومی سازی علاوه بر طراحی سخت افزار، نیازمند اجرای مرحله به مرحله یک نرم افزار چند هزار خطی بود و هم اکنون مراحل تست خود را در خودروهای متفاوت سپری کرده و در سال جاری به تولید انبوه خواهد رسید.

شاید بخوانید: دلایل روشن شدن چراغ ایربگ خودرو + روش خاموش کردن آن

واردی در ادامه گفت: کیسه هوا شامل ۲ بخش کلی پلتفرم و کالیبراسیون می باشد که پلتفرم آن در خودروهای متفاوت یکسان بوده و بخش کالیبراسیون متناسب با نوع خودرو تنظیم می گردد. کروز هم اکنون کالیبراسیون مربوط به خودروهای تیبا و سمند را آماده کرده و تا آخر سال جاری کالیبراسیون نرم افزار برای تمام خودروهای داخلی انجام می شود.

این مدیر گروه با اشاره به اینکه کروز تامین کننده اصلی کیسه هوای مورد نیاز خودروسازان ایران است، ذکر نمود: این شرکت ایربگ خودروهای داخلی مانند پراید، تیبا، ساینا، تندر۹۰، رنو ساندرو، سمند، پژو ۴۰۵، پارس، ۲۰۶، ۲۰۷، وانت آریسان، کارا و… را در دست تولید دارد.

زمان ارسال پست: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۳ دسته بندی: اخبار داخلی تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.